سفری ککم هزینه به کشور چین
نوشته شده توسط : badsa

چطور سفری کم هزینه به کشور چین داشته باشیم؟

چین یک مقصد عالی برای مسافرانی است که قصد بازدید از آثار تاریخی،مناظر طبیعی شگفت انگیز و همچنین آثار فرهنگی را دارند. بنابراین تعداد مسافران خارجی که به چین سفر می کنند هر سال افزایش می یابد.این کشور با رشد روز افزون خود،روز به روز مدرن تر و ثروتمندتر میشود.چین در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی هنوز مقصد سفر ارزان است اما خیلی زود می تواند تغییر کند. با این حال، پس از چند راهنمایی ساده، شما قادر خواهید بود سفری کم هزینه به کشور چین داشته باشید.در ادامه با ویزاتک باشید.

۱.کمی زبان چینی بیاموزید

هیچ چیز برای چینی ها شیرین تر از این نیست که ببینند یک خارجی به زبان آن ها صحبت میکند.این موضوع آنقدر آنها را خوشحال خواهد کرد که اغلب خانه خود را به عنوان مکانی برای اقامت به شما پیشنهاد خواهند داد و یا شما را برای ناهار، شام و نمایش کارائوکه دعوت خواهند کرد و یا ممکن است حتی در برخی از موارد بعضی از هزینه های شما را پرداخت کنند!

آموزش زبان چینی در سفری کم هزینه به کشور چین

۲.از شهرهای غیر معروف دیدن کنید.

 

سعی کنید به روستاهای کوچک سفر کنید.به غیر از چن شهر بزرگ و معروف،امکان ندارد که شما به روستایی بروید و برای اقامت و خورد و خوراک خود هزینه زیادی پرداخت کنید.اهالی روستاهای کوچک خیلی خوشحال میشوند و باعث افتخار آنهاست که از خارجی ها پذیرایی کنند و به آن ها هدیه بدهند.

تصویری از دهکده های چین

۳.با قطار سفر کنید

سفر با قطار در کشور چین،ارزانترین نوع سفر است.شما می توانید بلیط ایستاده، صندلی سخت، صندلی نرم و یا بلیط معمولی دریافت کنید. بلیط های ایستاده و نشسته تقریبا هیچ هزینه ای ندارند، اما حداقل راحت هستند.با این وجود، اگر شما یک خارجی هستید و یک بلیط معمولی را خریداری می کنید، حقیقتا هرگز ایستاده نخواهید بود چون چینی ها به شما اجازه نمی دهند. آنها اغلب کرسی های خود را به شما خواهند داد. قطارها عمدتا پرجمعیت و پر سر و صدا هستند.فقط تعجب نکنید وقتی ببینید در قطار مردم سیگار میکشند، صورت و دندان های خود را میشورند یا لباس های خود را در حالی که در قطار هستند عوض میکنند. اگر این مسائل برای شما قابل تحمل است میتوانید سفری کم هزینه داشته باشید.

تصویری از مسافران در سفر با قطار در چین

۴.غذاهای محلی بخورید.

غذا خوری در رستورانهای چینی ارزان است، اما غذاهای خیابانی بسیار ارزانتر است. به عنوان مثال، شام در رستوران ممکن است برای شما حداقل ۱۶ دلار هزینه داشته باشد، در حالی که شما می توانید یک کاسه مناسب از رشته فرنگی سرخ شده با سبزیجات را از خیابان با قیمت ۵۰ سنت تهیه کنید.این موضوع میتواند در صرفه جویی پول خود بسیار به شما کمک کند و باعث میشود سفری کم هزینه به کشور چین داشته باشید.به طور کلی، چین کشوری است که در آن میتوان گزینه های ارزان و گران را در کنار هم یافت .گزینه های متعددی برای سفرهای کم هزینه وجود دارد که به شما فرصت می دهد که نه تنها به دیدن و سرگرم کردن، بلکه همچنین برای صرفه جویی در هزینه های خود برای سفرهای بعدی خود نیز کمک کنید.

تصویری از غذاهای محلی چین

امیدوارم که این مطلب در سفر به کشور چین برای شما مفید واقع شود.خواهشمندیم برای اخذ ویزای چین  با ما در تماس باشید

منبع : ویزاتک





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: